lørdag 20. februar 2010

Solljuset ger mig inspiration

Hej hej! Lördag igen och vi myser och njuter av ledigheten. Ikväll ska vi ha gäster och så ska vi gå på Bio. Ska se nya Shutter Island med Leonardo DiCaprio, ska bli kul.

Idag strålar solen, dock är det snöstorm ute. Har kommit hur mycket snö som helst inatt också, minst 10 cm till. Ska det aldrig ta slut?, men men, våren den kommer den också. Passade på att knipsa några bilder nu när ljuset är min kompis. Lyser så fint in och man blir så glad. Den här bänken är min favoritplats i hemmet, och där pysslar jag och ändrar om efter humörets gång. Snart kommer jag få en sådan plats även på undervåningen, då jag får hem ett paket med posten vilken dag som helst.



Titta så fint min ♥-på tråd växt till sig, den trivs verkligen där i hörnet.


Igår hämtade min sambo ut mitt Panduro paket, så i morrn ska jag påskpyssla hela dagen.

Ha en jätte härlig dag i snön, eller inne med gott fika.

Stor kram Camilla.