onsdag 3. februar 2010

Min systerdotter ska döpas

Hej kära bloggisar.

Nu är det länge sedan jag skrev, men har så mycket att göra just nu, så bloggen har fått ligge lite i lä. Men snart ska jag börja med dagliga inlägg igen, det är ju så himla kul.

Just nu går dagarna åt till planering av de sista detaljerna inför vårt sommarbröllop, och så ska jag sjunga på min systerdotters dop nu i helgen, så vi övar och står i. Vi ska sjunga "Älskade barn" som från början var skriven som en dikt. Det ska bli jätte kul.

Jag är inne och tittar på alla era bloggar varje kväll, och herregud så fint ni har det allesammans, jag blir så inspirerad och får så många ideér tack vare er. Tack.

Hittade en så fin bild, ett gammalt nött skåp med en söt dopklänning hängandes på, tyckte det passade bra, lånade den hos himlarum.se

Vill önska alla en underbar helg nu som kommer. Var rädda om Er. Kram Camilla ♥