lørdag 6. august 2011

I mina skåp




(Det mesta av mitt porslin och keramik kommer från Ib laursen, Miljögården och Gerbera. Tallrikarna närmst i bild på tallrikshyllan köpte jag på loppis i somras i Danmark, för 10 kr, ett kap)

Hej goa vänner!

Oj så varmt det är...Men dock så ljuvligt. Jag har så lätt att bli rastlös i solen, så jag tog en paus för att skura och plocka och ordna i köksskåpen. Idag visar jag hur det ser ut i ett par av mina skåp. Som ni ser älskar jag pasteller, passar så otroligt fint till den vita bakgrunden. Idag har maken och jag pratat och kommit fram till att totalrenovering av köket får bli om några år. Nytt kakel samt skåpshandtag kommer göra susen, mörka sådana, ljuvligt!

Första veckan på jobbet flöt ju på med en jädrans fart som jag hoppades. Så nu är vi här igen, lördag, ledigt och allt är såå skönt.

Sköt om er godingar.