mandag 25. april 2011

Vitt och rofyllt sovrum ♥

Hej på er!

Då var måndagkvällen här och påskens sista lediga dag. Gud vad skönt vi har haft det. Verkligen njutit och gjort mycket i huset. Nu börjar kontoret arta sig, ska visa före och efter bilder sedan när allt är helt klart.

För några dagar sedan plockade jag fram mitt nya överkast och mina nya kuddar som jag köpte precis när vi köpte huset, som en liten inflyttningspresent till oss själva. Och det passade perfekt i vårt vita ljusa sovrum. Nu är det bara kul att bädda sängen;).

Överkast från Gripsholm ♥







Vackra kuddar med monogram ♥





Idag har vi packat upp en del kartonger också och rensat lite. Vi hade ca 150 banankartonger och 90% av dem var kökskartonger, så det kommer ta ett tag att rensa bland allt bråte man har. Men det ska sägas att man hittar också en del godingar man glömt att man hade, det är jätte kul.

Nu är det mys resten av kvällen, och i morgon börjar allvaret igen, men hej...det är ju helg om 4 dagar igen, så underbart!

Tack för att ni kom tillbaka till min blogg, nu ser jag att mina läsare är tillbaka, och inget kunde göra mig mer lycklig. Ni är för söta.

Njut av kvällen fina ni ♥