tirsdag 29. mars 2011

Mina älskade små ♥

Då var det ny vecka igen. Helgen spenderades hemma hos min familj i Sverige. Jag blir lika fylld av kärlek varje gång jag är hemma. Storasysters lilla flicka har redan hunnit bli 1,5 år nu och är verkligen stora damen, så duktig och så underbar som det går att bli.



Lillasyster har nu bara tio veckor kvar innan hjärtegrynet tittar ut. Magen växer så det knakar och hon är så vacker. Så klart fick moster känna sparkar, det finns inget bättre. Jag tror det är en liten kille. I början av juni får vi veta. Ska bli så kul. Dom väntar så på den lilla.



Vi har så mycket att fira just nu inom familjen, så det blev många skålar i helgen. Mamma och jag drack det här goda jordgubbsvinet, jag som inte tycker om någon form av alkohol tyckte det här var ljuvligt. 29 kr på bolaget. Testa det!





Jag fick en för tidig födelsedagspresent av systrarna som jag blev så glad för. Det här överkastet. Det kommer bli så vackert i nya huset.



Längtar redan till påsk, då det blir ett besök igen, till min älskade lilla familj. Idag är det förresten 3 dagar kvar tills vi flyttar in i huset. På lördag lämnar vi lägenheten för gott och flyttar ut på landet. Behöver jag säga att vi är lyckliga. Nu blir det kaffe och nya lantliv jag fick av mamma.

PS. Det kan hända att jag tar ett steg ut i någon helt nytt ganska snart, när det gäller bloggen, kommer fortsätta blogga på samma sätt men kanske på ett annat ställe, skulle ni följa med mig om jag gjorde det??? Jag hoppas innerligt det.